Strony główna

Powered By Blogger
Twoja wyszukiwarka

wtorek, 12 lipca 2011

6 wskazówek, jak zachować równowagę między pracą i życiem

Zbyt duża ilość obowiązków, nadgodziny, ciągle nowe zadania, projekty, którymi codziennie jesteś przytłoczony w pracy, odbierają Ci coś bardzo cennego, Twoje ŻYCIE PO PRACY...
Spędzasz długie godziny w pracy, pracujesz także w weekendy?
Twoja praca pochłania całe twoje życie?
Zaniedbujesz swoją rodzinę, przestałeś się spotykać z przyjaciółmi, bo zawsze jest jakiś dodatkowy projekt do zrobienia?
Co jest da Ciebie ważne w życiu? Co stawiasz na pierwszym miejscu?
PRACĘ czy RODZINĘ i PRZYJACIÓŁ.
A może lepszym wyjściem byłoby znaleźć równowagę między pracą i życiem?
1. Zorganizuj swoją pracę. Jeśli masz dużo do zrobienia i mało czasu, powinieneś wykorzystać swój czas efektywnie.Kiedy jesteś w pracy, nie marnuj czasu na niepotrzebne rozmowy telefoniczne, częste przerwy na papierosa czy plotki i nie odkładaj pracy na później. To co masz do zrobienia, zrób od razu.
2. Nie staraj się być idealny. Popełniaj błędy i ucz się na nich. Nie próbuj za wszelką cenę dążyć do perfekcji. Nie dość, że nie wykonasz zaplanowanej pracy, to jeszcze utrudnisz sobie życie.
3. Jeśli chcesz coś osiągnąć, powiedz sobie: "mogę to zrobić" i zrób to.
4 Jeśli zrobisz plan, określisz swoje cele, to co zmierzasz zrobić i zapiszesz to sobie, łatwiej bedzie Ci podjąć decyzję i zacząć działać.
5.Jeśli uda Ci się osiągnąć cel, CIESZ SIĘ Z TEGO i doceń SIEBIE.
6.Pamiętaj żeby codziennie po pracy, znaleźć czas dla siebie. Usiądź, odpocznij, zrelaksuj się, poświęcić się swojemu hobby.
Pamiętaj!
Jeśli zachowasz równowagę między pracą i życiem, będziesz BARDZIEJ zadowolony z pracy i z życia.
To jest niezbędne, dla Twojego dobrego samopoczucia i zdrowia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz