Strony główna

Powered By Blogger
Twoja wyszukiwarka

piątek, 8 lipca 2011

Organizacja konferencji - samemu czy...?

Swego czasu miałem zorganizować konferencję a raczej spotkanie biznesowe. Początkowo próbowałęm zrobić to samemu jednak jak się okazało wcale nie było to tak łatwe zajęcie jak na początku mi się wydawało. Problemem było dogranie wszystkiego na jeden dzień. O ile łatwo jest zorganizować sam obiad czy samą konferencję o tyle zrobić to w taki sposób by wszystko było na 100% dograne nie było już tak łatwe.
Tutaj z pomocą przyszła mi agencja eventowa bez której nie poradziłbym sobie raczej z tym problemem. Okazało się, że za całkiem niewielkie pieniądze możemy zorganizować event dla pracowników czy konferencję. Praktycznie rzecz biorąc moja praca polegała na zleceniu zamówienia i krótkich konsultacjach z pracownikami firmy.


Kosnultowali wszystko ale nie było to zajęcie specjalnie uciążliwe dlatego jestm z takiego obrotu sprawy bardzo zadowolony. Na naszym rynku jest wiele agencji eventowych, ja w tym miejscu nie będę polecał żadnej z nich pomimo tego, że mam swoich faworytów.

Wracając do sedna sprawy samodzielna organizacja szkoleń, konferencji czy zwykłych spotkań biznesowych wydaje się mało opłacalna, pewnie daltego, że jest to zajęcie bardzo pracochłonne. Wydaje mi się, że "taniej" jest wynająć agencję niż zajmować się organizacją takiego spotkania tydzień czy dwa. Kolejnym plusem zlecenia tych rzeczy odpowiednim firmom są rabaty jakie te firmy posiadają, suma sumarum wychodzi, że oszczędzamy czas wydając na taką imprezę stosunkowo małe pieniądze. Moim zdaniem warto jest w taki układ wejść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz