Strony główna

Powered By Blogger
Twoja wyszukiwarka

poniedziałek, 20 czerwca 2011

O kupnie domu porad kilka

Parę lat temu uznałem, iż wreszcie należałoby wynieść się od rodziców i zamieszkać w własnym mieszkaniu. Niestety jak każdy wie nie jest to takie proste. Na tworzenie domu nie miałem czasu, chęci i co najistotniejsze aż tak dużych finansów. Zdecydowałem, iż w tym przypadku powinienem skorzystać z propozycje deweloperów. Jednakowoż nie chciałem być oszukany przy tak ważnej dla mnie inwestycji wiec począłem zdobywać informację jak znaleźć rzetelnego dewelopera. pierwszorzędną rzecz, na jaką patrzałem to to jaką posiadają deweloperzy opinie oraz rekomendacje. W szczególności pozytywnie na rangę dewelopera wskazywały rekomendacje Polskiego Związku Firm Deweloperskich którym szczyciło kilka firm. Następna istotną sprawą było oczywiście samo miejsce gdzie mieszkanie miało się być wybudowane m.in. odległość od ulicy, środków transportu, lasu, centra miasta itp. jak i na jakim gruncie zostanie postawiony. Gdy przejrzałem wszystkie interesujące mnie oferty pozostało mi tylko istotna kwestia w postaci umowy. Jej czytanie było z lekka stresujące lecz mimo to zwracałem specjalną uwagę na terminu w niej zapisane, ceny i wszystkie najistotniejsze informacje używane w tej operacji. Po podpisaniu umowy firma rozpoczęła budowę. Na szczęście dzięki zdecydowaniu się na rzetelnego dewelopera wszystko potoczyło się prawidłowo bez jakichkolwiek trudności a ja mam domek, z którego jestem zadowolony aż do dziś.
http://artykuly.blogerr.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz